Defecte la componentele interioare de Injectoare Common Rail Diesel

Injectoarele Common Rail se diferenteaza cel mai mult de injectoarele clasice (mecanice) prin faptul ca lucreaza la presiuni foarte inalte (300 - 1800 BAR). Aceste conditii de lucru necesita piese extrem de precise care intra in componenta injectoarelor (tolerante in subansamble de cativa microni). 

Durata de viata a injectoarelor este puternic influentata de calitatea combustibilului care trece prin ele. Daca se alimenteaza combustibil contaminat sau in alta ordine de idei, daca se alimenteaza combustibil normal de la statii peco dar pe parcurs soferul foloseste doar filtre de combustibil de slaba calitate sau nu le schimba la intervale de 10.000 - 15.000 km, atunci sistemul de injectie Common Rail sufera uzuri si apar problemele de "fum negru, pornire grea, bataie la motor, ..."

In aceste poze facute la microscop avem exemple care va evidenteaza uzuri in interiorul de injectoare provocate de: impuritati, combustibil alimentat gresit, apa si pilitura metalica.

  


Galerie foto